Koncept rada AD „Vodovod i komunalije“ je takav da stojimo na usluzi građanima,  trudimo se da razumijemo šta je to što oni očekuju i da im to i pružimo, jer iz toga proizilazi njihovo zadovoljstvo, ali i dobra naplata, a samim tim i normalno funkcionisanje preduzeća, kaže direktor AD „Vodovod i komunalije“ Jovan Tomić.

AD „Vodovod i komunalije“ kontinuirano podiže kvalitet svojih usluga
Direktor Jovan Tomić

Govoreći o odvozu smeća on je rekao da se nastoji podići na što viši nivo pružanje ove usluge.

– Grad Zvornik ima problem zbog nedostatka prostora za postavljanje kontejnerskih mjesta. Taj problem smo riješili tako što ne odvozimo smeće jednom, nego dva puta dnevno, pri tome vodeći računa da to radimo u vrijeme kada nećemo stvarati gužvu i zastoj na ulicama. Odvoz smeća iz ostalih mejsnih zajednica vrši se jednom sedmično. Odvoz kabastog otpada, kao što je stari namještaj i slično, vršimo utorkom. Veoma je bitno da građani to znaju i da tu vrstu otpada iznose pored kontejnera u dan koji je predviđen za to, a ne u druge dane – naglašava Tomić.




U „Vodovodu i komunalijama“ počeli su sa sprovođenjem Odluke o obaveznom odvozu smeća na čitavoj teritoriji grada po kojoj su svi vlasnici stambenih objekata ili preduzeća obavezni da sklope ugovor o odvozu smeća.

– Do sada je to bilo na dobrovoljnoj bazi, pa smo imali problem da oni koji neće da  sklope ugovor odvoze smeće u vodotokove, šume itd., odnosno stvarane su divlje deponije.  Ovakva odluka ima za cilj da se uvede red u ovoj oblasti i da sačuvamo životnu okolinu i za naraštaje koji dolaze – rekao je Tomić.

U ovom preduzeću planiraju i da uvedu sistem praćenja kamiona za odvoz smeća kako bi kvalitet usluge podigli na viši nivo.

AD „Vodovod i komunalije“ kontinuirano podiže kvalitet svojih usluga




On je ocijenio da otvaranje Regionalne deponije predstavlja novu eru na ovim prostorima u oblasti odlaganja smeća, jer se radi o uslovnoj sanitarnoj deponiji na kojoj to što se odlaže ne smeta i ne pravi problem nikome.