Svojedobno je vladao i modernim tehnologijama, a primjetan je bio nastup i na sportskim takmičenjima.

Kraj Tomosa: Odlazak još jednog simbola jugoslavenske industrije
Tomosovi mopedi bili su “krivi” za prve kilometre nebrojenih generacija motociklista, ali i za otkrivanja čari strojogradnje, kućnog tuninga i individualizacije.

Mali i izdržljivi mopedi vrlo su brzo postali omiljeni na svim prostorima bivše zemlje, a slava malog koperskog čuda se proširila i Evropom, pa i preko bare gdje i danas Tomos ima svoje poklonike.

Svojedobno je Tomos vladao i modernim tehnologijama, a primjetan je bio nastup i na sportskim takmičenjima, no nije se najbolje snašao ulaskom u doba nakon raspada države.

Kraj Tomosa: Odlazak još jednog simbola jugoslavenske industrije

U novom mileniju firma se našla u brojnim problemima pa vlasnik, kompanija ”Hidra”, odlučuje 2015. godine prodati Tomos firmi MPO Kabel. Najavljena su velika ulaganja i širenje proizvodnje, no na kraju se nije dogodilo ništa.

Zapali su u finansijske teškoće i proizvodnja staje u septembru prošle godine, a radnici uskraćeni plaćama sami su dali prijedlog za stečaj. Kako firma nije sudu dala plan oporavka i dokaz kakve-takve platežne sposobnosti, stečaj je bio jedino rješenje.
Stoga, ako ste nostalgični, volite šarafiti ili samo želite zaraditi, svakako požurite. Cijena će zasigurno rasti, a trenutna ponuda i nije toliko loša. Solidni primjerci mogu se naći doslovno za šaku eura, otprilike po cijeni po kojoj se prodaju i ”jugići”.

(Dnevni avaz)