Veliko interesovanje učenika i profesora izazvalo je takmičenje u organizaciji Međunarodne škole Tuzla i OŠ Brčanska Malta.

Njegovanje maternjeg jezika i usavršavanje pismenosti kroz Jezičko-književnu olimpijadu (FOTO)

U subotu (16.12.2017.) godine u prostorijama Međunarodne osnovne škole u Tuzli održano je takmičenje pod nazivom „Jezičko-književna olimpijada“ koje je oranizirala Međunarodna osnovna škola Tuzla u saradnji sa JU OŠ Brčanska Malta. Takmičenje su otvorili zajedno Sadmir Delić, predstavnik Međunarodne osnovne škole Tuzla i gospodin Mirsudin Pačariz, direktor JU OŠ “Brčanska Malta”.




Osnovni cilj je bio motivirati učenike na proučavanje maternjeg jezika, usavršavanje jezičke komunikacije i pismenosti te stvaranje zanimanja i za jezičke sadržaje izvan propisanog plana i programa, tj. poticati učenike na samostalno proučavanje literature. Također, vrlo važno je bilo poticati spoznaje o vrijednosti stečenog znanja, vještina i sposobnosti te njihove primjene u jezičkoj kulturi. Pored toga, ovo takmičenje je bilo izvrsna prilika za nastavnike za razmjenu iskustava stečenih tokom rada s učenicima i vannastavnim aktivnostima u vezi sa proučavanjem maternjeg jezika, književnosti i kulture općenito.

Njegovanje maternjeg jezika i usavršavanje pismenosti kroz Jezičko-književnu olimpijadu (FOTO)

Takmičenje je oranizirano u tri kategorije i to esej, debata i kratki film. Takmičenju su pristupili učenici iz brojnih osnovnih škola sa područja Tuzlanskog kantona, a broj učenika je premašio očekivanja.

Kako su organizatori naveli, obrazovne institiucije imaju veoma važnu ulogu i odgovornost u stvaranju zdravog društva pa zbog toga se moramo zapitati šta svako od nas može učiniti da doprinese tome.

Njegovanje maternjeg jezika i usavršavanje pismenosti kroz Jezičko-književnu olimpijadu (FOTO)

Takmičenju je pristupilo preko stotinu učenika koji su za svoje zalaganje i trud dobili certifikate, a najuspješniji su dobili i vrijedne nagrade. U ovom takmičenju učešće je uzelo 28 škola: OŠ Druga osnovna škola Živinice, OŠ Humci, OŠ Hasan Kikić Gračanica¸ KŠC Sveti Franjo, Međunarodna osnovna škola, OŠ Gornja Tuzla, OŠ Hamdija Kreševljaković, OŠ Kiseljak, OŠ Slavinovići, OŠ Dr. Safvet-beg Bašagić, OŠ Novi Grad, OŠ Brčanska Malta, OŠ Mehmed-beg Kapetanović Ljubušak, OŠ Duboki Potok, OŠ Treštenica, OŠ Pazar, OŠ Bašigovci, OŠ Špionica, OŠ Brijesnica, OŠ Prva osnovna škola Živinice, OŠ Bukinje, OŠ Turija, OŠ Druga osnovna škola Srebrenik“, OŠ Banovići, OŠ Stupari, OŠ Lipnica, OŠ Ivan Goran Kovačić, OŠ Kladanj.

Prvo mjesto u kategoriji esej, među 33 pristigla rada, osvojila je učenica Sadiković Edna iz OŠ Lipnica, drugo Kurtić Amila iz OŠ Banovići, a treće Krdžalić Džejla iz OŠ Kiseljak.

Njegovanje maternjeg jezika i usavršavanje pismenosti kroz Jezičko-književnu olimpijadu (FOTO)

U kategoriji kratkog filma, među 15 kratkih filmova koji su učestvovali u ovoj kategoriji, najuspješniji su bili učenici iz OŠ Novi Grad, drugo mjesto osvojili su učenici iz OŠ Brčanska Malta, a treće OŠ Treštenica.




U kategoriji debata, između 17 timova koji su se borili, najbolji su bili učenici OŠ Kladanj, drugo mjesto su osvojili učenici OŠ Novi Grad, a treće učenici Međunarodne osnovne škole Tuzla.

Također, važno je napomenuti da je ovo inovativno takmičenje iz ove oblasti jedinstveno ne samo u našem Kantonu, već možemo reći i u cijeloj državi. Tome svjedoči veliki broj učesnika koji se nadaju da će ova Olimpijada postati tradicija i odlična prilika za druženje učenika iz svih krajeva našeg Kantona.

Njegovanje maternjeg jezika i usavršavanje pismenosti kroz Jezičko-književnu olimpijadu (FOTO)
Nagrade za najbolje