DEMANT od kompanije Hankom Turs koja je vlasnik autobusa na snimku: Na autobusu se desio defekt, snimljen je na putu za servis, drugi je prevezao putnike do Tuzle

DEMANT od kompanije Hankom Turs koja je vlasnik autobusa na snimku: Na autobusu se desio defekt, snimljen je na putu za servis, drugi je prevezao putnike do Tuzle
Autobus krenuo ka radionici na servis, nije prevozio putnike, saopštili su iz Hankom turs

Na video koji je poslao čitatelj portala Tuzlanski.ba i koji je izazvao brojne reakcije čitatelja, stiglo je pojašnjenje o čemu se zapravo radilo, demant prenosimo u cijelosti:

DEMANT od kompanije Hankom Turs koja je vlasnik autobusa na snimku: Na autobusu se desio defekt, snimljen je na putu za servis, drugi je prevezao putnike do Tuzle
Autobus krenuo ka radionici na servis, nije prevozio putnike, saopštili su iz Hankom turs

– Poštovani obraćam Vam se u ime Hankom Turs d.o.o. Kalesija. Ukoliko malo bolje pogledate današnji snimak vidjet ćete da su na autobusu uključeni pokazivači pravca koji signaliziraju da je vozilo bez putnika i da se vozila koja su ispred i iza istog kreću sa povećanom opreznošću a na istom vozilu danas desio se defekt u vidu stradanja vazdušnog jastuka koji je potrošni materijal i isti ukoliko strada vozilo ima uredan sistem kočenja i sistem upravljanja i kao takav može doći u radionicu na servis i zamjenu istog. Drugi naš autobus je preuzeo putnike poslije nastanka defekta i prevezao ih do Tuzle, navodi se u saoopštenju kojeg potpisuje Rizvić Mersudin, Direktor Hankom Tursa.

(Tuzlanski.ba)