![Klijentima banke u BiH skidan dupli iznos s računa: Pročitajte o čemu je riječ, poznati detalji](https://zvornicki.ba/wp-content/uploads/2024/10/Banka-salter-marke-km-novac.jpg)
Portalu Radiosarajevo.ba javilo se više čitatelja sa žalbom na problematične transakcije prilikom kartičnog plaćanja kod Intesa Sanpaolo Banke.
Naime, nekoliko klijenata ove banke javilo nam se sa istim problemom, a to je da im je prilikom transakcije skidan dupli iznos s računa.
Kontkatirali smo Intesa Sanpaolo Banku i provjerili o čemu se radi.
Iz Banke su nam potvrdili da su upoznati s ovim problemom.
Poručili su da je Banka brzo reagovala, ističući da uzrok ovog problema nije bila greška ili propust s njihove strane, već “djelovanje trećih strana”.
U odgovoru na naš upit, iz Intesa Sanpaolo Banke poručuju da su odmah obavijestili klijente o situaciji te ih uvjerili da je sve pod kontrolom.
Pitali smo ih i kada će problem biti riješen te da li će klijentima biti vraćen novac.
“Nastala situacija nije uzrokovana greškom ili propustom od strane Intesa Sanpaolo Banke, već djelovanjem trećih strana. Odmah smo reagovali i obavijestili naše klijente da je sve pod kontrolom, te da ćemo problem riješiti u najkraćem mogućem roku i djelovati u najboljem interesu naših klijenata”, odgovorili su nam.