PDD, koji upravlja online platformama Pinduoduo u Kini, a Temuom na međunarodnom nivou, izvijestio je o prihodu od 103,98 milijardi juana (14,53 milijarde dolara) tokom drugog kvartala, što je povećanje od sedam procenata u odnosu na prethodnu godinu.
Analitičari su u prosjeku očekivali prihod od 103,34 milijarde juana, piše Poslovni dnevnik.
Istovremeno, prilagođena neto dobit koja se pripisuje akcionarima PDD-a dostigla je 32,71 milijardu juana (4,57 milijardi dolara), u poređenju sa 34,43 milijarde juana (4,81 milijardu dolara) godinu dana ranije.
Akcije kompanije koje se kotiraju na berzi u SAD skočile su za skoro 12 procenata u trgovanju pre otvaranja berze.
Kineska vlada nastoji da podstakne domaću potrošnju kako bi oživela usporenu ekonomiju koja se suočava sa brojnim pritiscima, uključujući slab sektor nekretnina i novu trgovinsku politiku američkog predsednika Donalda Trampa.
Da bi privukle kupce, vodeće kompanije u e-trgovini, kao što su PDD-ov Pinduoduo, JD.com i Alibaba, pribegle su velikim popustima i promotivnim ponudama. Iako je to pomoglo da se poveća tražnja, takođe, izazvalo je cenovni rat među kompanijama.
Ukoliko želite da probate kupovinu putem aplikacije TEMU kliknite OVDJE.
Poslovni dnevnik