Reklamni prostor
NajnovijeVijestiZvornik

Objavljen Javni poziv za sufinansiranje troškova prevoza učenika povratnika u srednje škole

×

Objavljen Javni poziv za sufinansiranje troškova prevoza učenika povratnika u srednje škole

Share this article
Objavljen Javni poziv za sufinansiranje troškova prevoza učenika povratnika u srednje škole

Federalno ministarstvo raseljenih osoba i izbjeglica objavilo je Javni poziv za dodjelu novčanih sredstava učenicima srednjih škola – članovima povratničkih domaćinstava – na ime sufinansiranja troškova prevoza za školsku 2025/2026. godinu.

Ova podrška ima za cilj olakšati pristup obrazovanju učenicima koji svakodnevno putuju do škole, a dolaze iz povratničkih zajednica širom Bosne i Hercegovine.

Reklamni sadržaj
Kraj reklamnog sadržaja

Ko ima pravo na prijavu?

Pravo učešća imaju učenici srednjih škola koji:

  • pripadaju povratničkim domaćinstvima u entitetu Republika Srpska (manjinski povratak),
  • ili dolaze iz povratničkih općina i gradova u Federaciji BiH: Ravno, Drvar, Glamoč, Teočak, Pale-Prača, Sapna, Bosansko Grahovo, Dobretići, Foča-Ustikolina, Stolac, Prozor-Rama, Odžak, Jajce, Bosanski Petrovac, Čapljina, Vareš, Fojnica, Kupres, Donji Vakuf, Gornji Vakuf-Uskoplje, Bugojno, Kiseljak i Jablanica.

Uslovi uključuju:

  • prijavljeno prebivalište učenika i roditelja u navedenim općinama,
  • redovno pohađanje srednje škole,
  • udaljenost od škole najmanje dva kilometra.

Iznos i način isplate

Po učeniku se može dodijeliti do 400 KM za školsku godinu, a ukupno planirana sredstva iznose do 1.500.000 KM. Isplata se vrši na transakcijski račun roditelja, a izbor korisnika vrši posebna komisija Ministarstva.

U slučaju većeg broja prijava, prioritet će imati učenici iz manjinskih povratničkih zajednica, u skladu s kriterijima Dejtonskog mirovnog sporazuma i obimom povratka u ratom pogođene općine.

Potrebna dokumentacija

Prijava mora sadržavati:

  • popunjen prijavni obrazac (dostupan na ),
  • rodni list učenika,
  • potvrdu škole o redovnom statusu,
  • CIPS prijavu prebivališta roditelja,
  • kućnu listu,
  • potvrdu o povratku,
  • dokaz o aktivnom bankovnom računu,
  • izjavu roditelja da troškove prevoza snose samostalno.

Uz pismenu prijavu, obavezno je popuniti i elektronski obrazac putem linka na stranici Ministarstva.

Elektronsku prijavu obavite na slijedećem LINKU

Rok i način dostave

Prijave se dostavljaju lično ili preporučenom poštom na adresu:

Federalno ministarstvo raseljenih osoba i izbjeglica Ul. Hamdije Čemerlića br. 2, 71000 Sarajevo (na poleđini koverte navesti ime i prezime podnosioca i tačnu adresu)

Rok za prijavu je 1. oktobar 2025. godine. Nepotpune i neblagovremene prijave neće biti razmatrane.

Example 300250

Odgovori