Iako je pandemija koronavirusa mnogima poremetila poslovne planove i uticala na mnogo veće biznise nego što je njihov, ove poduzetnice su usred aktuelne situacije lansirale svoj proizvod na tržište.
Znate li šta je temeljac? Koristite li ga u svojim obrocima? Da li ste upoznati sa činjenicom da od jula ove godine možete kupiti domaći proizvod koji su na tržište pod nazivom FooDish lansirale Leila Šeta i Emina Ćatić?
Nastao je sa ciljem da olakša pripremanje zdravog kuvanog obroka, te da poboljša njegov kvalitet. Tradicionalna receptura, visokokvalitetne namirnice koje se upotrebljavaju za spravljanje, način pripreme kojim se kosti iskuvavaju osam sati pa se iz njih izvlači maksimalna nutritivna vrijednost, staklena ambalaža i finalni rezultat koji ne sadrži aditive i gluten, govore nam da se ovdje obratila pažnja na svaki detalj te da je zaista riječ o zdravoj i kvalitetnoj namirnici.
“Ideja za proizvodnjom gotovog goveđeg i kokošijeg temeljca nastaje u trenutku kada jedna mama u silnom haosu obaveza i zbrke u glavi ne stiže jesti zdrave kuhane obroke. S druge strane grada, Emina je bila zaposlena supruga koja je brinula o svom domaćinstvu i isto tako nije pronalazila dovoljno vremena za kuhanje. Ideja nas je povezala jer smo zaista odmah znale da je to ono što može olakšati svakom domaćinstvu, ma u kakvoj situaciji se nalazili”, tvrde sagovornice Agrokluba, dodajući da je jednostavno temeljac brzo, potpuno prirodno rješenje koje će olakšati svakodnevnicu i poboljšati kvalitet svakog obroka spremljenog kod kuće.
Novi proizvod tokom koronavirusa, što da ne
Trenutno se u ponudi mogu pronaći goveđi i kokošiji temeljac, a sam proizvod je, po riječima Emine i Leile, izuzetno zdrav jer jača kosti i zglobove, poboljšava probavu, jača imunitet, podstiče elastičnost kože i pomaže u borbi protiv prehlade i gripe. Priprema se iskuvavanjem kostiju na tihoj vatri a dodaju se luk, mrkva i celer. Može se koristiti za pripravljanje supe ili kao pojačivač okusa bilo kog jela.
Iako je pandemija koronavirusa mnogima poremetila poslovne planove i uticala na mnogo veće biznise nego što je njihov, ove poduzetnice su usred aktuelne situacije lansirale svoj proizvod na tržište. Ističu da je biznis registrovan još prije pandemije ali da je pribavljanje potrebnih dozvola oduzelo mnogo vremena. Ipak, ključ svakog uspijeha je strpljenje pa je tako i FooDish ekipa dočekala da svoj temeljac vidi na policama prodavnica.
“Mi smo jako zadovoljne kako sve ide. Kada uzmete u obzir da se radi o jednom start up-u, potpuno prirodnom domaćem proizvodu i inovativnom na našem tržištu možemo reći da su kupci jako pozitivno reagovali na sam brend i ponudu. Nije se prodavao prije ove situacije sa koronavirusom, samim tim nemamo realan parametar kojim bismo poredili kako to izgleda bez nje”, pričaju nam one
Raste svjest potrošača o domaćim proizvodima
Iako se vjeruje da kupci nemaju izraženu svijest o domaćoj hrani te da ona nije dovoljno vidljiva na tržištu, Leila i Emina smatraju da se to mijenja.
“Mišljenja smo da su naši potrošači sve svjesniji važnosti kupovine ovih proizvoda, kao i kvalitete i truda uloženog u proizvodnju. Kupci su jako pozitivno prihvatili nešto novo, prepoznali su značaj same ideje te potpune prirodnosti ove namirnice. Kada uložite iskrenu ljubav, trud, napor, kvalitet mislim da se to vrlo lahko prepozna”, kaže ova ekipa.
U planu proširenje ponude
Proizvodi se trenutno mogu kupiti u Sarajevu (Dedina Magaza, Delikatesa Sarajevo, Kuća zdrave hrane, Maxuzija), u Visokom (Šarena čarapica), Tuzli (Orašnica) te Goraždu (Bio Shop), kao i u svim dm prodavnicama.
Najavljuju i neke nove recepte, te širenje ponude koja će svakako ostati u granicama proizvodnje prirodne hrane “koja olakšava svakodnevnicu i poboljšava kvalitet prehrane”, zaključuju ove vrijedne žene.