U saradnji sa kompanijom Nelt, najbolji prijatelj SOS Dječijih sela u BiH kompanija Bingo nastavila je pružati podršku odrastanju djece i mladih. Zajedničkom kampanjom, donirano je 10.000 KM SOS Dječijim selima u BiH izdvojenih od prodaje 7Days Cocoa kroasana i Milka Noisette čokolada u Bingo marketima. U protekla dva mjeseca, svi kupci ovih proizvoda bili su dijelom kampanje.  

Jedno od najvažnijih opredjeljenja naše kompanije je podrška djeci i mladima. Nastojimo ovu lijepu poslovnu praksu prenijeti i na naše partnere, a sa Neltom je uvijek zadovoljstvo surađivati, jer dijelimo iste vrijednosti. Kao najveća poslovna porodica u BiH razumijemo važnost odrastanja u zdravom okruženju, zato smo sretni što smo kroz ovaj model brige ušli u domove SOS Dječijih sela u BiH i dio smo porodice mame Amire već deset godina“, rekla je Tatjana Paunoski, rukovodilac službe trade marketinga Binga.

„Zadovoljstvo nam je što smo već sedmu godinu partner SOS Dječijim selima u BIH. Društvo u cjelini treba da teži pozitivnim promjenama i vodi računa o djeci. Zajednička akcija kojom smo uspeli da realizujemo donaciju od 10.000 KM samo je jedna u nizu.  Podrška naše kompanije kontinuirano se sprovodi kroz robne donacije porodicama iz SOS Dječijih sela u nekoliko gradova u BiH, kao i kroz partnerski rad na SOS programu za mlade YEEP, sa ciljem pružanja znanja i veština koje će mladima dugoročno osigurati ekonomsku perspektivu i socijalnu integraciju“, izjavila je Biljana Lackanović, asistentica izvršnog direktora kompanije Nelt.

 „Kompanija Bingo najbolji je prijatelj porodice SOS mame Amire već deset godina te pokrivajući godišnje troškove porodice osiguravaju sve što je potrebno djeci i mladima koji odrastaju u porodici. Kroz mnogobrojne projekte podržavaju i mlade, a zajednička kampanja sa kompanijom Nelt još jedan je pokazatelj njihove srateške opredijeljenosti da kreiraju održive promjene i učine društvo boljim mjestom za nove generacije. Kao društveno odgovorna kompanija Nelt rado podržava pozitivne inicijative i jednake šanse za svako dijete te su i ovoga puta odlučili udruženi sa Bingom doprinijeti osiguravanju sretnog odrastanja za djecu i mlade. Od srca smo zahvalni kompanijama Bingo i Nelt i svim kupcima koji su kupovinom 7Days Cocoa kroasana i Milka Noisette čokolada podržali kampanju“, izjavila je Dženita Subašić, direktorica odjela za prikupljanje sredstava i komunikacije i SOS Dječijih sela u BiH.

Nakon uručenja donatorskog čeka predstavnici kompanija Bingo i Nelt posjetili su i porodicu SOS mame Amire. 

Organizacija SOS Dječija sela u BiH tokom protekle godine pružila je brigu za 216 djece i mladih, a kroz Program jačanja porodica direktno je podržala 437 socijalno ugroženih porodica. Više informacija o načinima kako podržati rad organizacije možete saznati na web stranici www.sos-ds.ba

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *