Marketi koji učestvuju u kampanji „Društveno odgovorni“ izložili su prve proizvode na koje nije obračunata marža.
Na spisku artikala sa nula odsto marže nalazi se 50 proizvoda domaćih proizvođača kobasice, salame, začini, kompoti, džemovi, ajvar, pileća pašteta, mlijeko, supe i deterdženti, ipak nisu još svi oni na policama.
U jednoj trgovini u Banjaluci, koja učestvuje u ovoj kampanji, kupcima je predočena i nova i stara cijena proizvoda.
Tako se ovdje može kupiti mala pavlaka sa 20 odsto mliječne masti, po cijeni od 1,10 do 1,13 KM. Pavlaka je, u zavisnosti od marke, jeftinija od 7 do 25 pfeniga. Pavlaka sa 12% masti košta 92 feninga, umjesto ranijih 1,09 KM.
Mlijeko od 1,5 odsto masti je sa 2,09 KM pojeftinilo na 2,06 KM!
Domaći ajvar od 300 grama može se kupiti po cijeni od 4,15 KM, a koštao je 4,45 KM. Cijena marmelade od šipka od 370 grama je 4,65 KM.
Ispod ovih proizvoda nalazi se stiker “0% marže”
Iz Ministarstva trgovine i turizma je rečeno da bi svi proizvodi trebali biti izloženi u radnjama do kraja sedmice. U kampanji učestvuju 19 domaćih proizvođača, 22 marketa i četiri distributera.
U Zvorniku još uvijek nema potvrđenih informacija o proizvodima sa 0% marže, ali je za očekivati ovih dana da se isti pojave.
(buka.com)