Na video koji je poslao čitatelj portala Tuzlanski.ba i koji je izazvao brojne reakcije čitatelja, stiglo je pojašnjenje o čemu se zapravo radilo, demant prenosimo u cijelosti:

DEMANT od kompanije Hankom Turs koja je vlasnik autobusa na snimku: Na autobusu se desio defekt, snimljen je na putu za servis, drugi je prevezao putnike do Tuzle
Autobus krenuo ka radionici na servis, nije prevozio putnike, saopštili su iz Hankom turs

– Poštovani obraćam Vam se u ime Hankom Turs d.o.o. Kalesija. Ukoliko malo bolje pogledate današnji snimak vidjet ćete da su na autobusu uključeni pokazivači pravca koji signaliziraju da je vozilo bez putnika i da se vozila koja su ispred i iza istog kreću sa povećanom opreznošću a na istom vozilu danas desio se defekt u vidu stradanja vazdušnog jastuka koji je potrošni materijal i isti ukoliko strada vozilo ima uredan sistem kočenja i sistem upravljanja i kao takav može doći u radionicu na servis i zamjenu istog. Drugi naš autobus je preuzeo putnike poslije nastanka defekta i prevezao ih do Tuzle, navodi se u saoopštenju kojeg potpisuje Rizvić Mersudin, Direktor Hankom Tursa.

(Tuzlanski.ba)