Kompanija AC Food iz Velike Kladuše, koja je u sastava AS Holdinga predstavila je svoj novi proizvod, a riječ je o premium kremnom namazu od lješnjaka pod imenom Maza. Nažalost ove poslastice još uvijek nema u supermarketima koji posluju na teritoriju Zvornika. Informacije ukazuju da je trenutna proizvodnja nedovoljna za potrošnju ovog proizvoda.
Edo Numić, direktor Direkcije za marketing i razvoj AS Holding kazao je da riječ o jednom od najkvalitenijih namaza koji se mogu naći na našem tržištu jer je izrađen od sastojaka vrhunske kvalitete s visokim procentom lješnjaka i bez palminog ulja.
“Mi smo u četvrtom mjesecu prošle godine kupili dio Agrokomerc firme i ušli u njihove proizvodne pogone. Tada smo dobili zadatak da napravimo jedan potpuno novi kremni namaz koji će biti ponos cijele grupacije. Maza je rezultata 16 mjesečnog napornog rada cijelog tima. Postavili smo vrlo visoke ciljeve, napravili smo cijeli projektni tim i krenuli sa realizacijom. Na samom početku te verzije nisu bile toliko dobre morali smo izmjeniti potpuno recepturu i način pripreme i tako smo nakon 14-tog puta dobili sadašnju recepturu i gotov proizvod”, kazao je Numić.
Kazao je da su nakon finalnog proizvoda sazvali tim ekeperata iz Švicarske, Belgije i Turske kojima su predstavili svoj proizvod i dobili najbolje ocjene na tržištu.
Po mišljenju vrhunskih eksperata i tehnologa Maza je jedan od trenutno najboljih proizvoda ove vrste u Evropi.
“Ovo je proizvod bh. kompanije AC Food u koji je utkano mnogo stručnog znanja kako bi se kupcima ponudio namaz koji je zdraviji od drugih u svojoj kategoriji. Mi smo napravili lješnjak namaz sa 20-30 posto lješnjaka, smanjili smo kalorije. Tako naši proizvodi u sebi imaju 39 posto šećera za razliku od trenutno najprodavanijih proizvoda na tržištu koji imaju i do 56 posto šećera i naši proizvodi ne sadrže palmino ulje, koje je poznato kao slabo razgrađujujuće u organizmu. Naši proizvodi sadrže sjemenke pamuka koje poboljšavaju mazivost zbog čega i nosi ovaj naziv Maza”, govori Numić.
Lejla Čorhodžić, direktorica prodaje, marketinga i razvoja AC Food kazala je da su već nakon prvih reakcija, sigurni da će Maza biti sinonim za ugodna porodična okupljanja.
“Trenutno su na tržištu dostupne tri vrste Maze sa 30 posto ili 20 posto udjela lješnjaka i Maza Crunchy sa hrskavim kuglicama žitaricama. U 2019. planiramo nove inovacije sa kojima ćemo iznenaditi naše korisnike. Sa ovim proizvodima smo htjeli da vidimo reakcije na jednu potpuno novu inovaciju u svijetu krem namaza. Tajna okusa koji vas osvaja na prvu i mami na još, leži u savršenim omjerima kakaa i najfinije kreme od lješnjaka. Maza je odličan izvor minerala i vitamina, a za izradu ovog namaza koristili smo ulje pamuka i suncokreta. Važno je istaći da sadrži 30 posto manje šećera u odnosu na druge proizvode iz ove kategorije”, kaže Čorhodžić.
Po mišljenju vrhunskih eksperata i tehnoioga Maza jedan od trenutno najboljih proizvoda ove vrste u Evropi.
92 posto korisnika koji su probali ovaj proizvod dali su mu ocjenu četiri ili pet, što dovoljno govori o njegovoj kvaliteti. Pažljivo birane sorte lješnjaka i ostalih sastojaka i specijalni postupak proizvodnje daju ovom proizvodu fantastičan okus. Domaći tim sa nekoliko internacionalnih eksperata uspio je napraviti proizvod ne sličan najprodavanijim, nego 30 ili 40 posto bolji od njih.
AC Food koji je dio AS Holding grupacije posluje prema najzahtjevnijih standardima u prehrambenoj industriji, a sigurnost hrane spada u poslovni bonton kompanije. Maza je dostupna na policama vodećih tržnih centara u našoj zemlji, a već su počeli i pregovori za inostarno tržište.
(Akta)