Reklamni prostor
BiHNajnovijeSportVijesti

Amila Omerović i Rajan Zenuni digitalizuju fudbal: Nova platforma donosi revoluciju u najvažnijoj sporednoj stvari na svijetu

×

Amila Omerović i Rajan Zenuni digitalizuju fudbal: Nova platforma donosi revoluciju u najvažnijoj sporednoj stvari na svijetu

Share this article

Sljedeće sedmice FPX uvodi „Fudbalski CV“, alat za profesionalnu prezentaciju igrača, a u oktobru nastupaju na World Football Summitu u Madridu, gdje očekuju nova značajna partnerstva.

Rajan Zejnuni (32), magistar matematike i matematičke statistike, porijeklom iz Gunje kod Brčkog, već sedam godina živi u Beču, gdje je osnovao startup Football Path X (FPX) – društvenu i menadžersku platformu za fudbalere, fudbalerke, trenere, klubove, skaute i navijače. Platforma, pokrenuta 1. novembra 2024. na Web Summitu u Lisabonu, nudi alate za razvoj karijere, umrežavanje i digitalizaciju fudbalskih procesa, privukavši pažnju svjetskih klubova poput Atletico Madrida i Benfice, piše Poslovni Dnevnik.

Reklamni sadržaj
Kraj reklamnog sadržaja

„U svijetu postoji 250 miliona registrovanih fudbalera, ali samo 0,05% njih živi od fudbala. FPX mijenja paradigmu, dajući priliku zanemarenim talentima“, objašnjava Zejnuni. Platforma je besplatna za igrače, roditelje i navijače, a uskoro uvodi „Klub Menadžment“, funkcionalnost za digitalizaciju 350.000 fudbalskih klubova uz „fer cijenu“ dostupnu svima. FPX je isključivo fudbalska platforma prilagođena svim uzrastima, što roditeljima garantuje sigurno okruženje bez neprimjerenog sadržaja kakav se može pronaći na društvenim mrežama.

Zejnuni ne radi sam. Amila Omerović (37), također iz Gunje, bivša igračica ŽNK Osijek, hrvatske reprezentacije i Lige prvaka, živi u Minhenu i vodi socijalne inicijative. Njihov tim je pomogao pokretanje ženske lige u Nigeriji, a učešćem na konferenciji The Rise of Women Football u Frankfurtu potvrdili su potrebu za razvojem ženskog fudbala i u Njemačkoj. Azur Omerović (38), Amilin brat iz St. Gallena, IT stručnjak s iskustvom u Toyoti, Microsoftu i švicarskoj vladi, zadužen je za partnerstva, uspostavljajući kontakte u Hrvatskoj, BiH, Njemačkoj, Španiji i drugim zemljama. Eldan Alomerović (25) iz Skoplja kreira vizualni identitet platforme, dok Assem Hussein (38) iz Minhena, s iskustvom u Meti, IBM-u i Tesli, vodi komercijalizaciju.

FPX bilježi impresivne rezultate: u martu 2025. ostvarili su rast od 550% u broju novih korisnika, a više od 100 klubova iz Hrvatske, BiH, Slovenije, Njemačke, Nigerije, Gane i Ekvadora koristi njihovu aplikaciju. Partneri su s četiri lige u Nigeriji, dvije akademije u Gani i jednom u Ekvadoru, dok su u pregovorima s Italijom i Ujedinjenim Arapskim Emiratima za velika partnerstva. Tim je uložio preko 200.000 eura vlastitih sredstava i dodatnih 200.000 eura kroz vrijednost rada, a uskoro im se pridružuju novi stručnjaci, uključujući bivšeg osnivača uspješnog hrvatskog startupa.

Sljedeće sedmice FPX uvodi „Fudbalski CV“, alat za profesionalnu prezentaciju igrača, a u oktobru nastupaju na World Football Summitu u Madridu, gdje očekuju nova značajna partnerstva. „Naš cilj je osigurati da nijedan talenat ne prođe nezapaženo. Vjerujemo u fudbal kao snagu pozitivnih promjena“, poručuje Zejnuni, najavljujući dalji razvoj platforme koja osvaja globalno tržište.

Odgovori