Krizni štab Federalnog ministarstva zdravstva održao je danas vanrednu sjednicu na kojoj su donesene nove mjere u Federaciji BiH nakon rekordnih brojki, kada su u pitanju dnevni izvještaji o zaraženim osoba u ovom bh. entitetu.

Prema najnovijoj naredbi donesenoj nakon današnje sjednice, za građane Federacije BiH obavezno je nošenje zaštitnih maski na otvorenom, kao što je to bio slučaj za Kanton Sarajevo.

“Naredbe su propisane za narednih 14 dana. Situacija se značajno pogoršala. Vidjeli smo i da današnje cifre to pokazuju. Incidenca je 160, duplo više nego prije sedam dana. Od danas maske na otvorenom na cijelom teritoriju FBiH su obavezne. Drugo, zahtijevali smo obustavu hladnih progama. Samo hitni slučajevi, slučajevi koji ne mogu da čekaju, ostali hladni slučajevi bi se trebali obustaviti. Naredili smo da sve bolnice u FBiH od danas stave na raspolaganje svoje kapacetete. Imaju 72 sata. Da se traži aktiviranje svih akreditovanih laboratorija na području FBiH, pozivaju se kantonalna ministarstva, da sklope ugovore i da počnu tesitranje. Uvodimo nove antigenske testove”, kazao je Goran Čerkez, pomoćnik ministra zdravstva Federacije Bosne i Hercegovine.
Također, iz Kriznog štaba Federalnog ministarstva zdravstva podsjećaju na mjere lične zaštite kojih se svi građani striktno trebaju pridržavati: nošenje zaštitne maske, držanje distance od dva metra od drugih ljudi, redovno pranje ruku, provjetravanje prostorija, izbjegavanje okupljanja i mjesta gdje se okuplja veći broj ljudi, te smanjenje društvenih kontakata s drugim ljudima.

“Svi zajedno se moramo pridržavati propisanih mjera, jer u protivnom može doći do daljnje eskalacije zdravstvene krize, ugrožavanja života i zdravlja ljudi, ali i ogromnih ekonomskih i društvenih posljedica”.

Naredba Kriznog štaba Federalnog ministarstva zdravstva koja se primjenjuje od 16.10.2020. obvezujuća je za krizne stožere kantonalnih ministarstva zdravstva, zdravstvene ustanove i privatnu praksu, te pravne i fizičke osobe.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *