Golf II – Pionir dugotrajnosti u svijetu automobila
Golf II, legendarni model koji je pri put izašao s proizvodnih traka davne 1983. godine, i danas ostavlja snažan utisak svojom izdržljivošću i trajnošću. Nedavno smo prilikom posjete najboljem zvorničkom autoservisu “Mahmutović” prisustvovali popravci jednog primjerka popularne “Dvice” iz 1990.godine. Glavni majstor Rešad Mahmuštović nam je pokazao pravi primjerak vremena – originalne dijelova golfa II iz 199o. godine, koji nikada nisu zamijenjeni na automobilu, kako su ugrađeni u fabrici, tako i dan danas stoje i rade svoj dio posla. Radi se o krajnici, sponi i mandžetni kinetičkog zgloba, kao što možete vidjeti na fotografiji. Prema riječima Mahmutovića, serijski broj na ovom dijelu ukazuje i potvrđuje da od svoje ugradnje u fabrici nikad nije došlo do potrošnje istog i nije zamijenjen zbog čega je i danas veliki broj ovih automobila “živ” i vozi našim putevima.
“Golf dvica” automobil, rođen u eri kada se izdržljivost i kvaliteta cijenila više nego ikada, i danas nosi titulu jednog od najtrajnijih modela. Golf II nije samo automobil, već pravi podsjetnik na vrijeme kada su se proizvodili vozila s trajnošću na umu. Njegova izdržljivost postala je sinonim za njemačku inženjersku kvalitetu i predanost dugovječnosti.
I dok se svijet automobila neprestano mijenja, Golf II ostaje čvrsto ukorijenjen u prošlosti kao simbol vječne kvalitete. Autoservis Mahmutović, s ovim originalnim dijelom, pruža nam priliku da zavirimo u prošlost i cijenimo izdržljivost jednog od najprepoznatljivijih automobila ikada proizvedenih.
Druga generacija automobila GOLF, popularno zvana “dvica” ili “dvojka”, predstavljena je 1983., a bila je također dostupna u GTI izvedbi, kao i još sportskijoj Rally G60 sa 160 KS i Limited s 210 KS (proizveden samo 71 komad). 1990. na tržištu je bio i posebni model s pogonom na sve kotače i “terenskim” izgledom nazvan Golf Country. Druga generacija prestala se proizvoditi 1992., a tijekom njezine proizvodnje, 1979. uveden kabriolet prve generacije prodavao se bez značajnijih dizajnerskih promjena. Valja dodati da je to jedan od najpopularnijih auta tada, a i danas ljudi rade tuning na tim autima.
(Zvornicki.ba)