“Call of Duty: Warzone”, nova besplatna battle royale igra developera Infinity Ward, nakon samo mjesec dana dostupnsoti ima više od 50 miliona igrača, saopćio je izdavač Activision.
“Warzone” je privukao veliki broj igrača za samo mjesec dana te tako postao jedna od najbrže rastućih besplatnih igara u ovoj industriji. Granicu od 30 miliona igrača “Warzone” je prešao za manje od dvije sedmice od izlaska na tržište.
Za razliku od Activisionovog prethodnog battle royale naslova “Blackout”, koji je bio dostupan samo kroz igru “Call of Duty: Black Ops 4” iz 2018. godine, “Warzone” je lansiran zasebno i dostpan je za konzole i PC. Igrači ne trebaju imati nikakav drugi softver niti bilo šta platiti, a to je definitivno utjecalo pozitivno na popularnost igre.
“Warzone” sada ima značajnu bazu igrača, a “Fortnite” koji se pojavio krajem 2017. godine danas igra 250 miliona ljudi te je dostupan na konzolama, PC-u i mobitelima.
(Klix)