Reklamni prostor
KULTURANajnovijeZvornik

Goli za gole

×

Goli za gole

Share this article

PRIČA JEDANAESTA

Goli za gole
PiÅ”e: Hasan Hadžić

Definitivno nam ode ljeto. Ono ostavlja za sobom razloge i za tugu i za radost. Tuga je Å”to nema viÅ”e onog idlično-romantičnog života na Drini, a veselo je to Å”to nema viÅ”e svakodnevnih ljetnih vijesti o požarima i straha od njih. Međutim, ponegdje ipak ima tog straha. O tome govore, u slici i riječi, plakate izlijepljene ovih dana na svim javnim mjestima. Na njima piÅ”e ā€žOktobar, mjesec borbe protiv požaraā€œ.

Reklamni sadržaj
Kraj reklamnog sadržaja

Svaka čast borbi protiv požara, treba je poÅ”tovati u svim mjesecima, pa i u oktobru. Ali zaÅ”to baÅ” da oktobar bude glavni protivpožarni mjesec? Ne možemo da se ne začudimo, ma koliko da smo oguglali na sva čuda ovog naÅ”eg čudesnog doba. ZaÅ”to oktobar, kad već nije juni, juli ili august. I septembar bi čak mogao da se provuče, ali oktobar teÅ”ko.

Pitao sam to ā€žzaÅ”toā€œ desetine ljudi i svi vrte glavom osim jednog ā€žcrnohumoristeā€œ čiji je komentar bio: ā€žMa izazivaju piromane, eto zaÅ”toā€œ.

Kako ubjedljiv i razložan odgovor ne stiže, sve viÅ”e me zaokupljuje misao da je među mjesece ubačena kadrovska vrteÅ”ka, sa jednogodiÅ”njim mandatom. Tako, eto, oktobar koji je u svoje vrijeme bio zadužen za žute jesenje boje i otužnu poeziju, ove godine mora da brine o požarima. Nastavi li se to horizontalno kruženje funkcija, možda iduće godine januar bude zadužen za energičnu borbu protiv požara, a juli za mjesec smučanja, umjesto sunčanja. Srećom, pored tih protivpožarnih, imamo i neke vedrije plakate. Na primjer, one koji nas neodoljivo mame na naÅ”e kasne filmske predstave, te svojevrsne kurseve seksualnog uzdizanja na nivo najvećih evropskih dostignuća. Kasnimo u mnogim životnim područjima ali u ā€žgoloj industrijiā€œ držimo priključak.

Tome svakako doprinose neke naÅ”e komparativne prednosti. Obzirom da kod nas prosječna plata sve viÅ”e zaostaje za prosjekom u drugim sredinama, mi smo prekaljeni borbom za ā€žgoli životā€œ. Stoga bi ova humana akcija, kojom bioskop doprinosi seksualnom prosvećivanju radnih i neradnih masa, a koje to neobično vole, mogla dobiti dostojan naziv – ā€žGOLI ZA GOLEā€œ.

Pri tome goli neće ostati jedino preprodavci bioskopskih ulaznica, popularni ā€žtapkaroÅ”iā€œ, jer je tapkanje postalo zanat i po. Nisu oni krivi Å”to žive u gradu koji je ono poznato geslo ā€žhljeba i igaraā€œ – pretvorio u svoje ā€žhljeba i onih stvariā€œ.

Zvornicki.ba

Primjer uspjeÅ”ne bosanske žene Jasna Gojčić proizvodi najkvalitetnije sadnice za plasteničku proizvodnjun
Pozovite i narucite

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Donner DM Banner

Example 300250

Odgovori