Reklamni prostor
BiznisNajnovijeRegijaVijesti

Kompanija Rusmira Hrvića kupila dio poslovanja Podravke, preuzima poznate brendove

×

Kompanija Rusmira Hrvića kupila dio poslovanja Podravke, preuzima poznate brendove

Share this article

Iz hrvatskog giganta Podravke su u ponedjeljak izvijestili da je sarajevski UPI Star SEE platio kupoprodajnu cijenu Žitu – iz sastava te koprivničke prehrambene grupe – za potpuno vlasništvo u firmi Šumi Gorenjka, čime je zaključena ta transkacijam kojom je Podravka Grupa prodala poslovnu cjelinu Konditorstvo.

Podsjetimo, hrvatska Podravka i njena kompanija Žito d.o.o. Ljubljana ljetos su donijeli odluku o prodaji poslovne cjeline Konditorstvo – koja uključuje brendove Šumi, Gorenjka, Herba, Mistica i Bali – s ciljem fokusiranja Žita d.o.o Ljubljana na temeljnu djelatnost, odnosno pekarsko poslovanje.

Akvizicija Rusmira Hrvića

U Ljubljani je u julu potpisan kupoprodajni ugovor između Žita d.o.o. Ljubljana i kompanije UPI Star d.o.o. Sarajevo koja preuzima cjelokupno konditorsko poslovanje – zaposlenike, brendove te tvornice Šumi u Krškom i Gorenjka u Lesceu – sa željom da ga nastavi razvijati i jačati.

Reklamni sadržaj
Kraj reklamnog sadržaja

Tada je rečeno da će UPI Star d.o.o. Sarajevo osnovati kompaniju UPI Star SEE Ljubljana koja će biti krajnji vlasnik. Kupoprodajna cijena iznosi 8,6 miliona eura, uvećano za stanje zaliha i neto novca na dan zaključenja.

UPI Star d.o.o. Sarajevo u vlasništvu je porodice Rusmira Hrvića, poduzetnika iz BiH i suvlasnika te glavnog izvršnog direktora jedne od vodećih poslovnih grupacija u BiH, AS Holdinga.

Proizvodi uz koje su odrasle generacije

Rusmir Hrvić poslovno je iskustvo stekao u izgradnji i širenju prehrambenih brendova, osobito u konditorskom i FMCG sektoru, što će biti od ključne važnosti u strateškom nadzoru daljnjeg razvoja brendova Šumi i Gorenjka, koje će i nadalje voditi tim slovenskih i međunarodnih menadžera s ciljem širenja poslovanja na regionalna i inozemna tržišta.

– Gorenjka i Šumi snažni su slovenski brendovi s kojima su povezane generacije slovenskih, ali i potrošača u regiji. Zadovoljni smo što smo pronašli partnera koji će nastaviti ulagati i razvijati Šumi i Gorenjku te tako sačuvati vrijedne brendove – izjavila je ranije Martina Dalić, predsjednica Uprave Podravke.

/biznisinfo.ba/

Example 300250

Odgovori