“Sarajevo City Pass” osmislila su i u djelo sprovela četiri mladića Nihad Odobašić, Adnan Hujdur, Tahir Herenda i Nasir Muftić, koji su nakon gotovo dvije godine razmišljanja i priprema pokrenuli ovaj start-up.

Mladići iz Sarajeva pokrenuli start-up: Sa jednom karticom moguć obilazak najvećih turističkih atrakcija
Turisti koji dolaze u glavni grad Bosne i Hercegovine i obilaze njegove znamenitosti konačno će sa jednom karticom moći posjetiti nekoliko različitih muzeja, galerija i drugih turističkih atrakcija.

“Sarajevo City Pass” osmislila su i u djelo sprovela četiri mladića Nihad Odobašić, Adnan Hujdur, Tahir Herenda i Nasir Muftić, koji su nakon gotovo dvije godine razmišljanja i priprema pokrenuli ovaj start-up.

– Interesantno je to što mi zapravo nismo direktno povezani sa turizmom. Adnan je ekonomista, odnosno privodi kraju Ekonomski fakultet, dok smo nas trojica pravnici, završavamo doktorat na Pravnom fakultetu. Ideja o “Sarajevo City Passu” započela je na jednoj kafi, zapravo je rezultat našeg druženja. Razgovarali smo o tome šta bi se moglo napraviti u Sarajevu, i tako je to i krenulo. Priča je nastala iz naše znatiželje i pokušaja da testiramo da li nešto ovako može uspjeti u Sarajevu – govori za Faktor Nihad Odobašić.

Dodaje da su primijenili ideju koja već postoji u 95 posto glavnih gradova u Evropi.

– Mi smo pokušali takvu ideju implementirati kod nas iz razloga što je turizam postao druga rastuća grana u KS i ima ogroman rast. Tržište se sve više razvija i veća je potražnja. Iz tih razloga smo imali pretpostavku da će ovo biti stvar koja je zaista potrebna za naše tržište – navodi Odobašić.

“Sarajevo City Pass” je zapravo kartica koju turisti mogu kupiti ukoliko žele da ostvare popuste ili besplatan ulaz u brojne muzeje, kulturno-historijske znamentitosti i prodavnice.

– Mogu, između ostalog, besplatno ili sa popustom otići u Muzej Jevreja, Muzej ratnog djetinjstva, Nacionalnu galeriju, Vijećnicu, voziti se Trebevićkom žičarom… Turisti ovom karticom imaju ekonomski interes, dakle s obzirom na to šta sve mogu obići, to im se zaista isplati za taj novac. S druge strane, oni dobijaju već preporučena mjesta za obilazak i ne moraju previše lutati, posebno planirati i gledati šta trebaju obići. Na kartici odmah vide šta imaju za posjetiti i idu redom. U suštini to dođe i kao neki vodič i dosta olakšava turistima posjetu Sarajevu – pojašnjava Odobašić, dodajući da “Sarajevo City Pass” trenutno sarađuje sa oko 30 partnera.

Postoje tri kartice koje turisti mogu kupiti i one se razlikuju po trajanju.

– Razlikuju se po tome koliko će vremena turisti provesti u Sarajevu, 24, 48 ili 72 sata. Druga razlika je u cijeni, što duže traje, kartica je skuplja, ali ima i najveći popust i najveći broj besplatnih ulazaka. Pokušali smo turistima ponuditi i popust na javni prijevoz, ali to malo teže ide. Svakako ćemo to i dalje pokušavati, a već planiramo i digitalizaciju, da napravimo aplikaciju i jednostavniji pristup korisnicima – ističe naš sagovornik.
“Sarajevo City Pass” je u prodaju pušten pred samo otvorenje Evropskog omladinskog olimpijskog festivala (EYOF-a).

– Ovo je start-up osnovan ove godine, a već ga godinu i po do dvije pripremamo, a poklopilo se da će prodaja prvih kartica biti za otvorenje EYOF-a. Trenutno se još razvija prodajna mreža, ali kartice će se moći kupiti na pojedinim trafikama u centru i u starom dijelu grada, na Aerodromu, na Željezničkoj, odnosno Autobuskoj stanici, u nekim turističkim agencijama i hotelima, a turisti je također mogu naručiti i online i samo je preuzeti u Sarajevu – ističe.

Kreativni mladići nadaju se da će se trud isplatiti, te da će turisti koji posjećuju Sarajevo dobiti bolju uslugu i biti zadovoljniji boravkom u glavnom gradu.

(Faktor)