Kompanija uvodi novi način prijave na njene popularne profile, a planira i integraciju Facebook Payja, kao i mogućnost povezivanja više korisničkih profila u “zajednički”.

Facebook je uveo novi Facebook Accounts Center – olakšani način za uređivanje profila za Instagram, Facebook i Messenger.

Kompanija je objavila početak testiranja novog centra za profile u objavi na blogu About Facebook. Accounts Center je alat koji omogućava kontrolu nad Facebook, Instagram i Messenger profilima na jednom mjestu.

Pomoću njega je mnogo lakše objaviti sliku na Facebooku i Instagramu, kao i dijeliti priču na obje platforme. Accounts Center, također, uvodi Single Sign On, koji jednim pritiskom prsta omogućava odjavu ili prijavu na spomenute Facebookove platforme.
Facebook će u Facebook Accounts Center kasnije ove godine ubaciti i Facebook Pay, koji će biti integriran u Facebook i Instagram. Korištenje Accounts Centera neće promijeniti način na koji Facebook koristi vaše podatke.

Objava tvrdi da Facebook i dalje koristi informaciju da “personalizira iskustvo na svim profilima i predloži prijatelje i profile koje možete pratiti”.

Ovaj razvoj situacije, mada praktičan, možda neće biti atraktivan dijelu korisnika zato što tehnički dozvoljava Facebooku da poveže korisničke podatke vaših Facebook i Instagram profila, objašnjava MakeUseOf.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *