“Pošte Srpske” predstavile su novi vizuelni identitet, logotip po kojem će, kako tvrde, postati prepoznatljivi. Međutim, to je upitno s obzirom na to da je riječ o već viđenom rješenju koje u skoro identičnom obliku koristi na desetine preduzeća i kompanija u svijetu i Evropi, prenosi Capital.
Pozitivno je to što je logotip dizajnirao grafički dizajner “Pošta Srpske”.
U „Poštama Srpske“ kažu da su ponosni na novi izgled koji im osvježava identitet, te da golub pismonoša odražava njihovu misiju i vrijednosti.
“Golub pismonoša, jedan od najstarijih simbola komunikacije i prenosa poruka, savršeno odražava tradiciju, ali i moderni duh ‘Pošta Srpske’. Kroz novi simbol želimo da osnažimo našu posvećenost uspostavljanju stalnih veza među ljudima, zajednicama i institucijama širom zemlje, kao i regiona“, saopštili su oni.
Dodaju da logotip nije samo vizuelni identifikator, već i poruka o opredjeljenju da ostanu prepoznatljivi i spremni za nove izazove kada je u pitanju modernizacija u svijetu poštanskih usluga.
“Implementacija novog vizuelnog identiteta biće postepena, shodno usvojenom planu, a obuhvatiće sve aspekte poslovanja. Do potpune zamjene u primjeni će biti i stari i novi logotip“, poručili su oni.