Prethodnog dana se navršilo 29 godina od kada se Radio “Glas Drine” prvi put oglasio u eteru.

U izuzetno teškom vremenu za bošnjački narod nosio je naziv “Radio BiH, studio Zvornik”, a bio je jedini medij koji je funkcionisao na području tada slobodne zvorničke teriotrije.

“Naš cilj je bio da stanovništvu na području slobodne teritorije pružimo informacije. Tokom avgusta 1992.godine u Zagrebu smo nabavili neophodnu opremu za emitovanje programa, tako da smo 3. septembra krenuli sa emitovanjem programa iz Goduša”, kaže Ismajil Smajlović, koji je bio među grupom entuzijasta koji su tada pokrenuli radio. Danas je Smajlović šef marketinga RTV “Glas Drine” i suvlasnik radija.

Radio “Glas Drine” dvadeset i devet godina emituje program sa fokusom na Podrinje i Majevicu
FOTO: Ismajil Smajlović

Pored Ismajila Smajlovića, u “Radiju BIH, studio Zvornik”, kada je pokrenut ovaj medij, bili su: Hasan Hadžić, Zijad Nuhanović, Nurdin Hasanbegović, Muhamed Kahrimanović i Omer Ramić.

U najtežim danima za Bosnu i Hercegovinu uspjeli smo opstati, a nakon rata postati i respektabilan medij u našoj zemlji.

Do 1999. godine, “Glas Drine” je funkcionisao kao javno preuzeće, a onda je privatizovan, kada su vlasnici postali Hasan Omerović i Ismajil Smajlović.

Radio Glas Drine je danas moderno opremljena radio stanica, koja emitira program 24 sata dnevno iz Sapne. Program se emituje na šest frekvencija FM-a, čime je pokriveno kompletno područje sjeveroistočne BiH, a sluša se i u dijelovima Hrvatske i Srbije, uz rijeke Savu i Drinu.

Slušaoci izvan granica Bosne i Hercegovine program mogu pratiti preko interneta.

“Glas Drine” od nastavaka do danas je rastao, pa tako već desetak godina emitujemo i televizijski program. TV program gledaoci mogu pratiti putem platformi: MOJA TV, ELTA KABEL, TX tv, NEON solucije, NET TV plus, BH Ott, FAST TV, GSS MEDIA i drugih…

Također, bitan segement preduzeća je i web stranica www.rtvglasdrine.com, koju mjesečno posjeti oko 200 000 ljudi.

RTV “Glas Drine” trenutno upošljava deset radnika.

“Održavanje nivoa i rejtinga koji je dosad postignut, ali i proširenje u segmentima gdje to bude bilo moguće glavni su ciljevi preduzeća”, kaže Smajlović.

Bili smo i ostali vaš radio, radio svih naših slušalaca. Pod sloganom „Radio koji se sluša i voli“ i u narednom periodu obećavamo pravovremeno i objektivno izvještavanje, a svakako i dobru zabavu.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *