ŠTITI SRCE, ČUVA VID, PODIŽE IMUNITET, SPREČAVA NASTANAK KARCINOMA…: Otkrijte čudesna svojstva voćke čije plodove već beru u Hercegovini…

0

Nektarine pripadaju porodici ruža (lat. Rosaceae), baš kao i breskve, kruške, kajsije i šljive.

Vrlo su slične breskvama, kako izgledom i okusom, tako i po pitanju zdravstvenih dobrobiti.

Ove slatke i sočne kraljice ljeta bogate su antioksidansima i vitaminom C, koji štite organizam i ćelije od djelovanja slobodnih radikala.

Nektarine su siromašne kalorijama – jedna srednja voćka sadrži svega 62 kalorije.

Konzumacijom nektarina poboljšat ćete probavu, sačuvati zdravlje srca i vida te osnažiti imunitet.

Osim toga, smanjit ćete i rizik od karcinoma – polifenoli kojima obiluju nektarine (i breskve), dokazano uništavaju i zaustavljaju rast ćelija raka dojke!

Dobrobiti nektarina za vid, srce i probavu
Čuvaju zdravlje vida

Vitamin A kojim obiluju nektarine, presudno je važan za zdravlje očiju – njegov manjak može dovesti do noćne sljepoće, oslabljenog vida i suhoće očiju.

Osim vitamina A, ove sočne voćke sadrže i lutein i zeaksantin, biljne pigmente koji igraju ključnu ulogu u prevenciji očnih bolesti.

Ti karotenoidi štite od katarakte i makularne degeneracije, koja sve češće pogađa stariju populaciju.

Štite zdravlje srca i krvnih žila

Nektarine sadrže topiva vlakna i polifenole koji štite od nastanka krvožilnih oboljenja.

Također, jedna nektarina sadrži osam posto dnevnih potreba za kalijem – mineralom koji pomaže u snižavanju krvnog pritiska te štiti od srčanog udara i drugih srčanih bolesti.

Studija provedena u Kini pokazala je da povećan unos polifenola putem hrane poput nektarina, znatno pomaže u snižavanju štetnih triglicerida u krvi.

Pridonose dobroj probavi i vitkoj liniji

Zahvaljujući obilju vlakana, nektarine potiču peristaltiku crijeva, pridonose dužem osjećaju sitosti i gubitku kilograma.

Osim toga, vlakna imaju i ulogu prebiotika, odnosno služe kao hrana dobrim bakterijama u crijevima.

Konzumacijom jedne nektarine na dan zadovoljit ćete osam posto svojih dnevnih potreba za vlaknima, koja pomažu regulaciji nivoa glukoze ili šećera u krvi.

VIŠE SA WEBA

loading...

VIŠE SA WEBA

loading...