Zvornik dio kampanje „Lako je pojas vezati“
Grad Zvornik učešćem u različitim aktivnostima na terenu podržava ovu kampanju.

U periodu od 03. aprila do 31. maja 2025. godine sprovodi se kampanja „Lako je pojas vezati“ u organizaciji Ministarstva saobraćaja i veza, Ministarstva unutrašnjih poslova, Ministarstva zdravlja i socijalne zaštite i drugih partnera.
Cilj kampanje je povećanje nivoa bezbjednosti u saobraćaju upotrebom sigurnosnih pojaseva kod vozača i putnika u vozilu kao i dječijih auto sjedišta. Očekivani ishod kampanje ogleda se u smanjenju broja nastradalih lica u saobraćajnim nezgodama kao i značajno smanjenje težine povreda prilikom istih.
Efikasnost sigurnosnih pojaseva dokazana je nizom naučno – istraživačkih radova. Pravilna upotreba sigurnosnih pojaseva smanjuje rizik smrtnog stradanja za 40 do 50 posto za vozača i suvozača, dok za putnike na zadnjem sjedištu smanjuje rizik smrtnog stradanja od 25 odsto do čak 75 procenata.
Pored sigurnosnih pojaseva jako bitan segment je i upotreba dječijih autosjedišta. Na putevima EU je u poslednjih deset godina stradalo 8100 djece. Objavljeni rezultati govore da upotreba sistema zaštite smanjuje rizik od smrtnog stradanja djece u saobraćajnim nezgodama do 54 odsto, a kod beba do 71 procenat u odnosu na nekorišćenje zaštite.
Grad Zvornik učešćem u različitim aktivnostima na terenu podržava ovu kampanju.