Prvi put u historiji marketinškog tržišta, bh. kupci učestvuju u kreiranju imena, dizajna i himne budućeg ćejferskog proizvoda. Idejni ćejferski proizvod je novi proizvod kompanije Vispak u kategoriji kafe (2u1 i 3u1), ali napravljen po želji kupaca. Cilj projekta je prvenstveno involviranje potrošača u segmentu razvoja novog proizvoda, instant toplog napitka, koji će biti napravljen po ukusu ćejfera.

Kompanija Vispak zajedno sa potrošačima razvija novi proizvod, uključite se u proces

Ćejf ili ćeif je bosanski i nigdje na svijetu se ne doživljava kao ovdje. Nemoguće je prevesti riječ ćejf  na strani jezik,  niti osjetiti negdje drugo jedinstveni i neponovljivi trenutak koji predstavlja ćejf kao u Bosni i Hercegovini. Ćejferi su bili idealno ime za grupu ljudi koji će stvoriti ćejferski pokret te stvarati tržište po mjeri ćejfera koje će biti specifično u svijetu.

U cilju predstavljanja projekta, njegovih aktivnosti i očekivanih rezultata, Vispak je pokrenuo web platformu www.cejferi.ba ,  gdje svaki kupac može da predloži ime, izgled, sastav i himnu novog proizvoda i postane jedan od ćejfera koji stvaraju tržište po njihovoj mjeri. Faze realizacija navedenih aktivnosti će se vršiti u različitim vremenskim periodima. Ćejferi će glasati za najbolje prijedloge.

„Ćejferi će učestvovati u degustaciji novog proizvoda te zajedno sa zaposlenicima kompanije Vispak razvijati okuse instant toplih napitaka. Marketing mix za novi proizvod će biti usaglašen sa potrošačima. U konačnici, stvarati ćemo tržište po mjeri ćejfera. Pozivamo sve ćejfere koji žele zajedno sa nama donositi odluke i stvoriti proizvod po svojoj mjeri ćejfera, da nam se pridruže na INSTAGRAM FACEBOOK WEB stranicu – Ćejferi.“ – izjavila je Zerina Čolaković, rukovodilac marketinga i prodaje.

Na web stranici Ćejferi dostupan je forum ćejfera gdje će svakodnevno moći komunicirati i razmijenjivati mišljenja o raznim temema. Forum će biti potpora u izgradnji što bolje ćejferske strategije koju će zajedno ispričati ćejferi.

(Promotivni tekst)