S rezervnim točkom ste sigurniji u odnosu na kit za reparaciju, ali svejedno pazite ako u prtljažniku imate mali privremeni točak, a ne onaj punih dimenzija što bi uvijek bila prva preporuka. Nedoumice koje imate, a vezane su za gume na vašem vozilu preporučujemo da riješite Sava centru u Meterizama-Karakaju. Ljubazno osoblje pomoći će da riješite bilo koji problem što se tiče automobilskih guma, ali i druge probleme koji su ”nadležnosti” vulkanizera.
Službeni list BiH, prema članu 145, tačka 2, kaže da motorna i priključna vozila ne moraju posjedovati rezervni točak ukoliko u automobilu imate alternativu. To se odnosi na gume ili felge opremljene nekim sigurnosnim sistemom za sigurnu vožnju sa ispuhanom gumom (tipa Run-flat gume) ili ako vozilo posjeduje odgovarajuće sredstvo za privremeno osposobljavanje ispuhane gume (npr. sprej ili pjena u boci pod pritiskom, set za brzu popravku gume i sl.).

Dakle, rezervni točak nije obavezan dodatak ukoliko ispunjavate neki od gore navedenih uslova. Zapravo, većina proizvođača u zadnje vrijeme štedi na ovom važnom elementu odabirom setova za popravku probušenih guma koji vam omogućavaju da začepite curenje i ponovo napumpate gumu kako biste mogli doći do najbližeg vulkanizera. Međutim, s većim oštećenjem gume, kit za krpljenje vam ne može pomoći. Zato je najbolje imati točak s gumom punopravnih dimenzija, mada ćete često naletiti na onaj mali koji daje kakve-takve prednosti nad setom za reparaciju, ali morate znati da on ima ograničenja.
Mali, univerzalni, pomoćni ili privremeni rezervni točak je vrlo kompaktan i često opcionalan. Nudi prednost što se može smjestiti na dno prtljažnika bez prevelikog ugrožavanja njegovog kapaciteta, pa čak ako vam je prostor za točak zamijenjen rezervoarom za plin. Lakši je za manevrisanje i montažu. Također vam omogućava normalnu vožnju s ograničenjima, samo je pitanje koliko dugo?
S malim točkom teoretski je moguće voziti desetinama kilometara. Iako on štedi prostor, on je ujedno izvor opasnosti na cesti zbog manjeg prijanjanja. Mali točak treba prihvatiti kao privremeno rješenje, čak i ako je dobrom stanju. On je namijenjen samo da vas doveze do najbliže vulkanizerske radione ili do servisa gdje možete zamijeniti ili popraviti glavnu gumu. Nije preporučljiv za dugoročnu vožnju.
S ovom vrstom točka treba se pridržavati sigurne vožnje još i više. Ove preporuke mogu varirati ovisno o modelu, marki, težini vozila, pa čak i osovini na koju je montiran (prednja ili stražnja). Međutim, općenito se preporučuje da se ne prelazi brzina od 80 km/h po suhom vremenu i da se u slučaju kiše brzina smanji na 50 km/h.
Preporučljivo ga je montirati na zadnju osovinu, što može stvoriti više posla i oduzeti više vremena vozaču. Naravno, sve je stvar procjene, koliko ćete dugo voziti s njim, koliko je vozilo opterećeno, koliko je daleko udaljen vulkanizer i slično.
To je brzina koja vam omogućava vožnju autoputem, pazeći da ostanete u desnoj traci, u suprotnom ćete biti kažnjeni zbog prespore vožnje. Preporučljivije je sići s autoceste u tom slučaju.
Slično tome, udaljenost od 100 kilometara odgovara prosječnom vijeku trajanja guma koje “štede” prostor, i ne bi smjele biti starije od 10 godina kako bi se izbjegle deformacije i druge pukotine. Obratite pažnju, preporuke koje se primjenjuju na svaki model obično su istaknute na naljepnici zalijepljenoj na felgu.