Jedan od glavnih zadataka Turističke organizacije grada Zvornika i njenog info centra je pružanje informacija turistima i svim drugim posjetiocima koji se barem i na kratko zadržavaju u našem gradu.

Novim projektima Turističke organizacije Zvornik do novih turista iz inostranstva
Turistička zajednica Zvornika radi punom parom

Značajno je da turisti dobiju pravu informaciju i da znaju kako mogu kvalitetno da provedu vrijeme u našem gradu, ističe  Ivana Đokić Milanović stručna saradnica za turizam. Zbog toga je i sav promotivni materijal, brošure, mape, turistička signalizacija urađeni na srpskom i engleskom jeziku.

 

Prošle godine urađen je i turistički promotivni film o ljepotama Zvornika, a početkom ove godine on je preveden i na engleski jezik.  Naši ljudi koji žive u inostranstvu,  ali i sportski klubovi  kao što su tekwondo klub, džudo klub, kinološko društvo Kanis  iskazali su veliko intersovanje da se film što prije uradi i na engleskom jeziku jer svi oni u maju ove  godine organizuju manifestacije koji privlače veliki broj inostranih gostiju, ističe Milanovićeva.

Ona je dodala da su u 2017 godini naš grad posjetile  turističke grupe  iz Holandije, Slovenije, Poljske , kao i turisti iz Češke, Njemačke, Italije, Engleske, Slovenije… U cilju što bolje komunikacije sa stranim turistima TOZ ima  dva licencirana turistička vodiča koja pored engleskog  konverzaciju sa turistima ostvaruju  i  na njemačkom  i slovenačkom  jeziku.

Novim projektima Turističke organizacije Zvornik do novih turista iz inostranstva
FOO: Arhiva turisticke organizacije

Prema riječima Milanovićeve u 2018 planirano je da u saradnji sa ugostiteljskim objektima  i određenim ustanovama  bude realizujovan  projekat mobilna suvenirnica. To podrazumjeva   da na frekventnim tačkama kao što su npr. Vidikovac, Central,  Laguna, Novak,  Dom omladine, budu turistima dostupni suveniri koje izrađuju naši kreativni sugrađani, ističe Milanovićeva.

Novim projektima Turističke organizacije Zvornik do novih turista iz inostranstva
FOTO: Arhiv -Lovni turizam neiskorišteni turistički potencijal

Takođe ćemo i za sve  kafe barovi, picerije čiji vlasnici  budu smatrali da imaju potrebu, obezbjediti određene količine promotivnog materijala kako bi i oni  u svakom trenutku mogli pružiti osnovne informacije o našem gradu, ističe Milanovićeva.

(osvit/ FOTO: Zvornicki.ba)