U Zvorniku je danas sprovedena preventivna kampanja pod nazivom „Niti jedna čaša prije vožnje“, sa ciljem povećanja nivoa bezbjednosti saobraćaja u RS-u kroz smanjenje broja vozača koji u saobraćaju učestvuju pod dejstvom alkohola.

Zvorničani danas nosili "pijane" naočare u okviru kampanje "Niti jedna čaša prije vožnje"

U okviru kampanje građanima je podijeljen promotivni materijal o bezbjednosti saobraćaja, a Zvorničani su imali priliku da isprobaju i „pijane“ naočare koje simuliraju koliko je opasno upravljati vozilom , ali i kretati se ulicama , pod dejstvoma alkohola. Prema riječima Vladanke Ješić iz Auto moto društva „ Semafor“ Zvornik, i pored kiše najhrabriji Zvorničani su se odazvali akciji i na licu mjesta i sebi i građanima pokazali da alkohol utiče na našu percepciju.

Zvorničani danas nosili "pijane" naočare u okviru kampanje "Niti jedna čaša prije vožnje"

Preventivna akcija je organizovana pred predstojeće novogodišnje i božićne praznike, kako bi još jednom uticali na građane i vozače i pješake, da ne konzumiraju alkohol, niti da sjedaju u vozilo i kada su popili najmanju količinu alkoholnih pića, dodala je Ješić. Kampanju „Niti jedna čaša prije vožnje“, sprovode Ministarstva saobraćaja i veza i unutrašnjih poslova Republike Srpske, Agencija za bezbjednost saobraćaja, Auto-moto savez, Republička uprava za inspekcijske poslove i jedinice lokalne uprave.

(Osvit)