Mark Zuckerberg, osnivač Facebooka, izgubio je sedam milijardi dolara zbog bojkota društvenih oglasa na Facebooku. Coca-Cola, Hershey i Honda su tri nova velika imena koja bojkotuju Facebook i povlače sve svoje reklame s te i Instagram platforme.
Prije njih to su učinile i kompanije Dove, Lipton, američki operator Verizon, Patagonia, Ben & Jerry’s, Upwork, REI, The North Face, Unilever grupacija i još preko 120 kompanija, dok je Viber prekinuo sve veze s Facebook kompanijom i izbacio Facebook Connect, Facebook SDK i GIPHY.
Sve ove kompanije povući će reklame s Facebooka najmanje na mjesec dana, a neke među njima su se povukle čak do kraja 2020. godine. Ovo je utjecalo da na tržištu Facebook izgubi više od 56 milijardi dolara vrijednosti, kao kompanija, dok je Mark Zuckerberg lično izgubio preko 7,2 milijardi dolara i pao je na listi najbogatijih ljudi na svijetu. Više nije treća najbogatija osoba na svijetu, nakon Billa Gatesa i Jeffa Bezosa, završio je na četvrtom mjestu, piše Blomberg.
Dionice kompanije na društvenim mrežama pale su za 8,3 posto, najviše u tri mjeseca, nakon što se Unilever, jedan od najvećih svjetskih oglašivača, pridružio drugim kompanijama u bojkotu oglasa na društvenoj mreži. Unilever je rekao da će ove godine prestati trošiti novac na Facebookove nekretnine.
Na ove poteze oglašivača i sve glasnije kritike Zuckerberg je odgovorio na svom profilu na Facebooku. Istaknuo je kako će društvena mreža označiti sve objave vezane uz izbore posebnim linkom koji će korisnike voditi na stranicu s informacijama o izborima u SAD-u. Također, proširit će svoju definiciju govora mržnje, ali i zabraniti sve oglase u kojima se drugu demografsku grupu označava kao opasnu.