Kompanija Bingo Tuzla zainteresovana je za preuzimanje polovine vlasništva u kompaniji FIS Vitez, saznaje BiznisInfo. Podsjetimo da je su suvlasnici FIS-a Pero Gudelj i njegova bivša supruga Snežana Gudelj, koji imaju po 50 posto kapitala. Podsjetimo, također, da je Gudelj krajem prošle godine ekskluzivno za BiznisInfo otkrio da je spreman prodati svoju polovinu vlasništva, a ta vijest tada je kao bomba odjeknula u javnosti. Informaciju o tome da razmatraju mogućnost potencijalne investicije, za BiznisInfo su sada potvrdili iz kompanije Bingo. ‘ skladu sa strategijom dugoročnog plana razvoja naše kompanije na tržištu Bosne i Hercegovine, analiziraju se investicijski potencijali kao sastavni dio strategije’ – kazala je Tatjana Paunoski, rukovodilac službe marketinga firme Bingo.
U tom kontekstu, kako je dodala, a uzimajući u obzir najave o mogućoj prodaji udjela u kompaniji FIS, obratili su se Konkurencijskom vijeću “za mišljenje o obavezi prijave koncentracije kao sastavnog dijela analize investicijskog potencijala kupovine udjela u drugim kompanijama”. ‘Bingo će u skladu sa strategijom razvoja nastaviti u kontinuitetu da analizira potencijale za daljnji rast i razvoj kompanije’ – kazala je Paunoski. S druge strane, Gudelj kaže da je odustao od prodaje. ‘Ja sam bio u razgovorima i odustao sam, nisam bio zadovoljan finansijskom ponudom. Tako da više nisam zainteresovan za prodaju’ – kaže sada Gudelj za BiznisInfo. Dodao je da ne zna da li je drugi suvlasnik zainteresovan. ‘Nezvanično sam čuo da moja bivša žena sa nekim direktorima iz FIS-a dogovara prodaju svog udjela, ali nemam pouzdanih informacija o tome’ – zaključuje Gudelj. Obratili smo se i zvanično službi za odnose sa javnošću FIS-a i zratražili informaciju u kojoj fazi je proces i da li nam mogu kazati koji od dva suvlasnika FIS-a je zainteresovan za prodaju. ‘Tokom protekle godine, suvlasnik FIS-a, gospodin Pero Gudelj je u medijima izjavio da namjerava prodati svoj 50-postotni udio u kompaniji. Vjerojatno, vođeni tom informacijom, u kompaniji Bingo su iskazali interes za kupovinom. Međutim, u ovom trenutku ne postoje otvorene realne aktivnosti koje bi mogle dovesti do promjene vlasničke strukture’ – kazala je Dijana Brkan, voditeljica marketinga u FIS-u. |